SKÖN SOVMORGON!

2011-04-21 10:51:01 Vardag
» Kommentarer(1) «


Med ett avbrott.. klev nämnligen upp 05.20 för att köra Henke's mamma och Peter till tåget (både jag och h såklart). Rätt mör i kroppen och lite trist då jag idag är ledig.. vi gick iaf och lade oss igen, men eftersom jag aldrig kan somna om när jag väl har vaknat så såg jag det inte som något som skulle funka denna gång heller.. men så fick jag lite pill i håret och somnade! Helt fantastiskt! Och sov till bara en stund sedan :) så glad och utvilad.

Solen skiner dessutom ♥

Ska göra iordning lite frukost och sedan får jag se vad jag ska hitta på!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ha en superbra dag gumman!<3

2011-04-21 @ 11:31:07
URL: http://sofiewassman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback