MVC - BESÖK V.33

2011-04-12 09:25:00 Lo i magen ♥
» Kommentarer(2) «


Kontroll vecka 33:

Hjärtslag bebis: 138 slag/minut

SF-mått: 31 cm

Blodtryck: 102/75

Blodvärde: -

Glukos: -

Vikt: 67,5 kg (startvikt 58kg)

Allt såg bra ut, både jag och bebis var lugna idag som ni ser.
Tätt nu, om två veckor är det dags för en ny koll. Vi har också blivit inbjudna till Föräldragrupp som startar nästa vecka. Tiden går lagom fort men gud vad vi längtar nu, helt sjukt ...vill ju ha våran lilla Bebis nu! :) Tur att vi har lite att pilla med så vi inte blir helt rastlösa! ♥


Kommentarer
Postat av: sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar

Jag längtar tills vi får börja på föräldragrupp också. Det verkar spännande ^^

2011-04-12 @ 15:17:31
URL: http://mammaems.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Jag var också hos BM idag, fast min var på semester så fick gå till en annan och det kändes lite tråkigt för besöket tog typ 15 min och det i stort sett enda hon kollade var SF måttet.

2011-04-12 @ 16:29:37
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback