MAKE MY DAY

2011-04-26 20:23:46 Vardag
» Kommentarer(1) «


Min dag har varit bra, men jag börjar verkligen märka att jag är gravid.. kroppen klarar inte alls av samma saker som tidigare. Jag känner mig trött och orklös. Men snart vänder det igen hoppas jag! Snart har vi det bästa man kan önska sig hos oss och det är värt allt som finns!

Ska iaf försöka hjälpa min fina sambo som håller på att städa, Henrik är verkligen så snäll. Han lagar mat, städar och tvättar.. och många gånger orkar jag inte hjälpa till, jag försöker men det går inte tyvärr.. :/ Men nu ska jag ta och kämpa mig igenom en städning av lägenheten ♥



Photo by Me.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för gissningen. :)

2011-04-26 @ 21:21:19
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback