HELT SLUT...

2011-04-02 17:42:26 Vardag
» Kommentarer(0) «


Haha, faan jag är verkligen helt slut i kroppen! jäkla skit! :P kom tillbaka till hotellrummet för en stund sen.. nu blir det lugna puckar ett bra tag och senare middag på våran favoritresturang här i Stockholm :) Lite shopping har det blivit, dock inte alls så mycket som jag hade velat :S finns inget nästan som jag kan köpa till mig själv.. vill ju inte köpa en massa mammakläder och efter förlossningen vet man ju aldrig hur man ser ut. Men ni kommer iaf få se vad som har handlats! Har heller inte hittat någon grym barnbutik.. får om vi gör det imorgon!

Nu: Bulle & Festis ^^ och massa mys! Hörs, LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback