FF = FREDAG & FÖRÄLDRAGRUPP

2011-04-20 06:49:00 Vardag
» Kommentarer(2) «


Idag har jag fredag, så jag är inte helknäpp jag lovar.. Vi har nämnligen ledigt imorgon och såklart på fredag! Så idag är det fredag för mig! Riktigt underbart skönt! Så jag blir ledig i hela 5 dagar! LOVE IT!

Vi ska också idag på första föräldragruppmötet, spännande och pirrigt! Men sjukt kul ska det iaf bli!

Vad har ni andra blivande mammor (+mammor) för erfarenhet av föräldragrupp? Några tips? Och ni som ej har börjat eller precis ska hur känner ni inför det?

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker inte att det var så speciellt givande tyvärr. Men det beror väl säkert på vem som håller i det och så..

2011-04-21 @ 10:34:50
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar

Jag har inte börjat på det än, men jag är faktiskt lite nervös inför det ^^

Men jag skulle helst vilja vara i en tvilling grupp men är osäker på om det finns det i mitt område :(

2011-04-21 @ 17:50:19
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback