ÄVEN DENNA TRÖJA VAR FÖR KORT...

2011-04-21 14:03:51 Vardag
» Kommentarer(2) «


Ja ni, antar att ni gravida har samma problem som jag.. ALLA mina tröjor är för korta i magen, verkligen alla! och eftersom det är så otroligt dåligt med mammakläder så har jag inte köpt särskilt många. Ja, jag vet att man kan köra på ett långt linne över och det gör jag ju, men faan alltså det är inte snyggt längre när tröjan endast går till naveln! :P haha ser skitdumt ut!

måste ner på stan och iaf köpa mig två tröjor som jag kan använda...
brorsan och hans fina tjej Hilda följer med mig så det blir ju kanon! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har samma problem, alla mina f.d långa tröjor sitter som vanliga tröjor nu. :) Jag har inte orkat köpa spec mkt mammakläder heller eftersom man använder de så kort tid.



Nu på slutat av graviditeten är inte mammabyxor någon hit heller, iaf inte enligt mig. De går bara upp över halva magen och det blir hemskt oskönt. Men tidigare när de nådde upp under brösten så älskade jag dem. :)

2011-04-21 @ 15:10:01
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Felicia - 18 år & lyckligt gravid

Det där dilemmat har man!

Ganska jobbigt, kan jag hålla med om ;)

2011-04-24 @ 21:38:57
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback