YOU ARE CUTE.

2010-09-14 08:09:34 Vardag
» Kommentarer(2) «


Ni är för söta, ^^ tack för gratulationerna! det betyder så mycket!
idag är jag nog mer nervös än vad jag var igår, idag ska jag försöka att göra öppningen helt själv, spännande....
Och förhoppningsvis så går det bra så att det är utan problem till veckan då jag börjar på mitt schema!

Har lite att gå igenom här hemma innan jag börjar/öppnar! hihi men en liten dagens.

Just jaa!! idag börjar första avsnittet av One Tree Hill, säsong 8 i USA. Imorgon finns det här! ♥ LÄNGTAR!!


Kommentarer
Postat av: Elina

Längtar också men när kommer det gå här i sverige?? :)

2010-09-14 @ 16:43:02
Postat av: Linnéa

Elina: Ingen aning tyvärr.. brukar dröja ett tag kanske efter nyår någon gång?! Men jag vet inte.

2010-09-14 @ 19:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback