VAMPIRE DIARIES

2010-09-10 22:41:42 Inspiration
» Kommentarer(1) «


 

Ohh, sett första avsnittet av Vampire Diaries säsong 2 nu, Wihoo så jäkla bra! Älskar det mer och mer!

För er som kollar på den serien, vad tycker ni: Elena & Stefan.. eller Elena & Damon..

Hhaha, jag är helt klart på Team Damon, han är ju så mycket roligare, snyggare och är mystisk, medans Stefan är en aning trist.. hmn, jaa får se om min önskan går i uppfyllelse ^^

Nu blir det fortsatt mys med H. Förresten, var in en sväng på Birsta för att kika på ett nytt soffbord och gud vilken fint vi hittade på Jysk! Vitt, snyggt och sött, precis som vi vill ha det ♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag såg den också jag älskade den ♥

Undrar hur det går för den där tjejen hon som är blond Elinas kompis som låg på sjukhuset.

2010-09-12 @ 18:25:41
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback