LIKE A LIGHT IN THE DARK

2010-09-23 08:49:48 Inspiration
» Kommentarer(0) «


Godmorgon, trött tjej idag. Hua, ändå blev det inte så sent igår!
Jag och hjärtat käkade mat från Tandoori, mitt var lika underbart bra som vanligt, medans H's kött inte alls var bra :/ stackarn! Vi kikade på Idol som var lika roligt som vanligt! ^^ haha

Idag iaf jobbar jag kväll, 13.00-20.15 och innan jag börjar ska jag försöka hinna med lite saker, måste byta det jag köpte igår.. en superfin blus/skojrta som  var alldelens för stor, sedan ett par tights som var lite för tajta ;) haha! När det är bytt och i rätt storlek så ska ni få se!

Vill ni se håret idag, ska försöka hinna med det! ♥ Nu måste jag äta frukost, himla hungrig!
Hörs om ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback