IT'S FRIDAY!

2010-09-17 11:03:51 Om Mig
» Kommentarer(1) «


Yey! Fredag, loveeee friday!
Hihi nu väntar jag på Emsi & Sandy!


IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Ljusa jeans
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE:
Vitt linne, vit kofta & gul scarf
JACKA: Gröna, H&M
SMYCKEN: Min ring
VÄSKA: Vit, H&M
SKOR: Svarta boots
HÅR: Utsläppt, platt
BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, Cacao
BODY SHOWER:
Body Shop Shower, Cacao
SMINK BAS:
Body Shop Foundation
MASCARA:
Loreal Double Extension
ÖGON:
Kajal, bronze/rosa
LÄPPAR:
Dust, Make-Up Store
PARFYM:
Burberry Sport
NAGELLACK: Depend, beige
DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart  Hilarie Burton
DAGENS INKÖP: -
DAGENS VILL HA:  
DAGENS BÄSTA: Fredag!

 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej! Har ju inte kunnat undgå hur duktig du är på att göra snygga headers! Har du lust/tid att göra en åt mig framöver? :) Är hemma över helgen och tänkte att jag kanske kan komma förbi och betala imorgon eller så? kram!

2010-09-17 @ 19:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback