I LOVE DATING EMMA

2010-09-17 08:43:40 Vardag
» Kommentarer(0) «


hihi idag har jag en date med min älskade Emma, och hennes lilla Sandy ♥ Ska bli så mysigt!
jag tänkte laga ihop något gott tills de kommer men vet inte riktigt vad.. hmn! 

Idag ska jag och H också på banken, vi ska prata om vi kan få ett lånelöfte och på hur mycket. :)
Och så får vi se då när vi hittar den perfekta lägenheten! En 3:a ska vi ha, så mycket vet vi! Hihi sedan har vi ju såklart lite andra krav hit och dit! Men det är absolut ingen stress att hitta lägenhet, den vi har nu älskar jag, men en större lägenhet som vi äger skulle inte sitta fel! ^^ Ja, nu ska jag dra igång och fixa inför dagen! Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback