HOME FROM WORK

2010-09-14 13:55:32 Vardag
» Kommentarer(2) «


Så jäkla hungrig! Slutatde kl 13.00 idag och fick syn på Lilla Lova ♥ Sötnöten var lika underbart söt som vanligt!
Dagen har gått bra, hjälpte mina första kunder, och jag kunde hjälpa dem! :D wihoo, kassan har strulat lite men hur ska man annars lära sig? ;) Men allt som allt så är jag nöjd med dagen, mycket nytt att ta in och värre blir det ^^ haha!

Började fundera lite över vilken skidjacka jag ska köpa mig i vinter, hmn..svårt det där. Har börjar komma in lite men ingen i min smak, vill ha en i mycket färg, grönt, turkost eller kanske rosa! hmn, tips någon, gillar ju Burton jackorna väldans mycket.. jaja, det löser sig! Nu ska jag iaf äta!!! och kolla på lite 90210 ♥ Mys med mig själv!

Bjuder på en otroligt attraktiv bikinibild, haha ;) Thailand Maj 2010
Sover & Solar i Pattaya någon dag innan hemfärd.. LOVE!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja Linnea du är ALLTID OTROLIGT fin <3 miss u & love u <3

2010-09-14 @ 15:41:05
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/
Postat av: www.fixatilldig.se

Fin Blogg du har.

Om du tycker at skrive om hårprodukter då tycker jeg du skal fundere på at joine vår banner partner och se om du kan tjene lidt på det. och evt. skrive inläg som denne:

http://fixatilldigbanner.blogg.se/



Forlot for mit dansk/svenska



Keep up the good work with your blogg.

2010-09-14 @ 23:21:53
URL: http://www.fixatilldig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback