EARLY MORNING, AND STILL DARK OUTSIDE

2010-09-24 07:01:01 Vardag
» Kommentarer(0) «


Jag sa att jag var trött igår, idag är jag också det. Så trist att kliva upp själv när man bara vill dö i sängen igen.
Vilken tur att jag har ett kort pass idag, då kan jag ju sova när jag kommer hem! Yey!

Fredag idag, våran brukar se ut så här:

Middag - något otroligt gott som man äter för mycket av
Tv - Direkt efter maten så slänger vi oss i soffan och hamnar i matkoma
Film - Efter att ha smält maten en liten stund, väljer vi noga en film att kika på under kvällen.
Gotta - Till filmen så finns det självklart något att smaska på! Om jag får välja, Lakris!

Annars då? Joo Vampire Diaries kommer ju på fredagmorgon så det försöker vi också klämma in!



Nä nu måste jag göra mig klar! Vi hörs sen! ♥

Puss gofisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback