DO YOU HAVE PINK..

2010-09-10 09:59:51 Om Mig
» Kommentarer(0) «


En sån där lista, vet ej vems den är då den finns lite här och var, men min är den inte ^^


1. Har du ett par rosa string? – Vilken chamig första fråga, ja.

2. Vem var den senaste du pussade? - Henke

3. Vad har du för bhstorlek ? – 75A typ, noo booobs

4. Trivs du med det? – JAPP!

5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? – Några stycken

6. Gillar du nån nu? - Ja

7. Vad gjorde du inatt? – Sov

8. Och i förrgår natt? – Jag sov då med..

9. Vad gör du innan du ska sova? – Mys framför tvn

10. Kan du prata med din mamma om allt? - Absolut

11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? – Ja, det skulle jag.

12. Har du varit gravid? - Nix

13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? – Jaa, vi är förlovade.. men om han skulle vilja gifta sig och ”friade” igen så skulle jag såklart säga ja!

 

Tio fakta

1. Hemstad/ort: Sundsvall

2. Hårfärg: Slingat, brunt/blont/koppar

3. Längd: 1,65

4. Frisyr: Plattat eller lockigt, beror ju på vad jag orkar göra!

5. Ögonfärg: Gröna

6. Skostorlek: 37-38

7. Humör: Pigg som en ärta!

9. Civilstatus: Förlovad med H

10. Vänster eller högerhänt: Högerhänt

 

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - Jaa

2. Tror du på kärlek? – Jaa, det gör jag

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Nej, inte vad jag vet iaf!

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nej

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Nej, eller jag tror inte det.

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Nej, haha ^^

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – Det vore väl dumt

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Jag har ett underbart förhållande, vill inte ha ett nytt!

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – Haha, vem vet?!

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Jadå

 

Tio har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? – var en väldigt lugn tonåring! Så nej.

2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Nej

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? – Ja

4. Har du hoppat bungy jump? - Nej

5. Har du nånsin varit med i en olycka? – Nej, ta i trä!

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – Haha, nej.. tycker inte om tårta så mycket.

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Haha, ja…

8. Har du nånsin gått på bio ensam? – Nope, och det kommer jag nog aldrig göra

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Säkert iaf när man var yngre

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? – Jaaaaa, och ibland gör den det!

 

Tio känslor

1. Saknar du någon just nu? - ♥ 

2. Är du glad? – Yes! J

3. Är du fundersam? – Ja, för fundersam ibland.

4. Är du uttråkad? – Just nu, nej..

5. Är du tysk? - Nej

7. Är du italienare? – Inte det heller..

8. Är du fransk- Nej

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? – Ja! J

10. Gillar du någon just nu? – Jag älskar H.

 

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu: - 09.59

2. Namn? - Linnéa

4. Hur många barn vill du ha? – 3 ♥

5. Vill du gifta dig? – Ja

Fyra grejor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? – NOPE!

2. Har du en hund? – Ingen hundmänniska, men Emma & Jeppes Sandy är sååå söt!

3. Sover du helst själv eller med någon? – Usch, inte själv.. med H.

4. Tror du på spöken? - Ja

 

Skulle:

1. Skulle du vilja vara längre? – Ja, lite 1,70 iaf!

3. Skulle du vilja ha sex nu? - Njaaaa

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? – Verkligen inte.

 

Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – Det var längesen, men alla ljuger väl nån gång för mammi & pappi!

2. Har dina föräldrar sagt att dem älskar dig? – Jaa, ^^

3. Har du syskon? – Japp, tre yngre bröder och en lillasyster

4. Har du någonsin haft sex med någon? - Ja

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? – Det tror jag nog

6. Har du varit full den här månaden? - Nej

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? – haha, jaa längesen..fattar inte att jag fortsätter

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Ja

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Kille, nej

10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – Vem vill veta, svaret är nej.

11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? – Inte det heller.

12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - errrroorrrrrr

14. Har du ljugit på någon fråga än då? – Nej

 

Vem:

1. Vem älskar du? – Min sambo, min familj, min bästa vän och mina vänner, och våran kanin!

2. Vem hade du senast sex med? – Gissa!

3. Vem vill du bli full med? – Alltså, jag dricker sällan.. och då jag dricker blir jag inte full.

4. Vem är den bästa artisten/gruppen? – Snow Patrol, Robert Pattinson, Muse mm

5. Vem pratade du senast i telefon med? - Lina

6. Vem är snällast i världen? – H, Emma, Lina.. människor som alltid finns där!

7. Vem vill du prata med? – Robert Pattinson & Kristen Stewart

8. Vem sov du senast med? - H

9. Vem såg dig full senast? – jag minns inte när jag var full senast

10. Vem vet allt om dig? – Jag, och några nära vet väl det mesta!

11. Vem hatar du mest? – hatar ingen just nu, jag fokuserar på dem jag älskar istället!

12. Vem kramade du senast? - H

13. Vem kan berätta allt för dig? -Mina nära och kära

1. Har du ett par rosa string? – vilken chamig första fråga, ja.

2. Vem var den senaste du pussade? - Henke

3. Vad har du för bhstorlek ? – 75A typ, noo booobs

4. Trivs du med det? – JAPP!

5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? – några stycken

6. Gillar du nån nu? - ja

7. Vad gjorde du inatt? – Sov

8. Och i förrgår natt? – Jag sov då med..

9. Vad gör du innan du ska sova? – Mys framför tvn

10. Kan du prata med din mamma om allt? - Absolut

11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? – Ja, det skulle jag.

12. Har du varit gravid? - Nix

13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? – Jaa, vi är förlovade.. men om han skulle vilja gifta sig och ”friade” igen så skulle jag såklart säga ja!

 

Tio fakta

1. Hemstad/ort: Sundsvall

2. Hårfärg: Slingat, brunt/blont/koppar

3. Längd: 1,65

4. Frisyr: Plattat eller lockigt, beror ju på vad jag orkar göra!

5. Ögonfärg: Gröna

6. Skostorlek: 37-38

7. Humör: Pigg som en ärta!

9. Civilstatus: Förlovad med H

10. Vänster eller högerhänt: Högerhänt

 

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - Jaa

2. Tror du på kärlek? – Jaa, det gör jag

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Nej, inte vad jag vet iaf!

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nej

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Nej, eller jag tror inte det.

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Nej, haha ^^

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – Det vore väl dumt

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Jag har ett underbart förhållande, vill inte ha ett nytt!

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – Haha, vem vet?!

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Jadå

 

Tio har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? – var en väldigt lugn tonåring! Så nej.

2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Nej

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? – Ja

4. Har du hoppat bungy jump? - Nej

5. Har du nånsin varit med i en olycka? – Nej, ta i trä!

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – Haha, nej.. tycker inte om tårta så mycket.

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Haha, ja…

8. Har du nånsin gått på bio ensam? – Nope, och det kommer jag nog aldrig göra

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? No

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? – Jaaaaa, och ibland gör den det!

 

Tio känslor

1. Saknar du någon just nu? -

2. Är du glad? – Yes! J

3. Är du fundersam? – Ja, för fundersam ibland.

4. Är du uttråkad? – Just nu, nej..

5. Är du tysk? - Nej

7. Är du italienare? – Inte det heller..

8. Är du fransk- Nej

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? – Ja! J

10. Gillar du någon just nu? – Jag älskar H.

 

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu: - 09.45

2. Namn? - Linnéa

4. Hur många barn vill du ha? – 3

5. Vill du gifta dig? – Ja

 

Fyra grejor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? – NOPE!

2. Har du en hund? – Ingen hundmänniska, men Emma & Jeppes Sandy är sååå söt!

3. Sover du helst själv eller med någon? – Usch, inte själv.. med H.

4. Tror du på spöken? - Ja

 

Skulle:

1. Skulle du vilja vara längre? – Ja, lite 1,70 iaf!

3. Skulle du vilja ha sex nu? - Njaaaa

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? – Verkligen inte.

 

Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – Det var längesen, men alla ljuger väl nån gång för mammi & pappi!

2. Har dina föräldrar sagt att dem älskar dig? – Jaa, ^^

3. Har du syskon? – Japp, tre yngre bröder och en lillasyster

4. Har du någonsin haft sex med någon? - Ja

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? – Det tror jag nog

6. Har du varit full den här månaden? - Nej

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? – haha, jaa längesen..fattar inte att jag fortsätter

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Ja

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Kille, nej

10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – Hallåååå, vad är privat egentligen.. Men nej.

11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? – Inte det heller.

12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - errrroorrrrrr

14. Har du ljugit på någon fråga än då? – Nej

 

Vem:

1. Vem älskar du? – Min sambo, min familj, min bästa vän och mina vänner, och våran kanin!

2. Vem hade du senast sex med? – Gissa!

3. Vem vill du bli full med? – Alltså, jag dricker sällan.. och då jag dricker blir jag inte full.

4. Vem är den bästa artisten/gruppen? – Snow Patrol, Robert Pattinson, Muse mm

5. Vem pratade du senast i telefon med? - Lina

6. Vem är snällast i världen? – H, Emma, Lina.. människor som alltid finns där!

7. Vem vill du prata med? – Robert Pattinson & Kristen Stewart

8. Vem sov du senast med? - H

9. Vem såg dig full senast? – jag minns inte när jag var full senast

10. Vem vet allt om dig? – Jag, och några nära vet väl det mesta!

11. Vem hatar du mest? – hatar ingen just nu, jag fokuserar på dem jag älskar istället!

12. Vem kramade du senast? - H

13. Vem kan berätta allt för dig? - Mina nära och kära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback