SO FAR AWAY, BUT STILL SO NEAR

2010-10-08 10:13:34 The Twilight Saga
» Kommentarer(2) «


Livet är fortfarande i en stor röra, så detta är det enda jag tänker skriva om det just nu. Ni kommer märka när saker och ting blir bättre.

Men jag saknar att kika in här, kolla era fina kommentarer och lägga upp fina inspirationsbilder. Så nu är jag tillbaka ♥ blev en kort paus och jag hoppas ni finns kvar!

För det första så kan jag berätta att det nu är officielt att Mackenzie Foy kommer att spela Renesmee i Breaking Dawn filmerna :) Jag har tidigare sagt att hon ser lite för gammal ut och det står jag kvar vid men jag tycker ändå att hon passar superbra!

 Så här skriver Stephenie Meyer:

Congratulations to the Twilight Facebook Fan Page! 15 million fans! You guys never cease to amaze me. In other news...

Very excited about our new Renesmee, Mackenzie Foy. She's an amazing young actress and I'm excited to work with her. I hope everyone had an enjoyable summer!

- Steph




Vad säger ni? Är ni nöjda med deras val? Själv tror jag att det kommer bli helt fantastiskt!

Källa: Twilightsweden.se


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tror att det blir jättebra ;))



Vad kul att du är tillbaks, jag har väntat.

2010-10-08 @ 12:26:52
URL: http://greeneye.devote.se/
Postat av: Anonym

jag är glad att du är tillbaka. hoppas du mår bättre snart :)

2010-10-08 @ 13:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback