IT ALL BEGINS... WITH A CHOICE

2010-10-13 08:45:58 Om Mig
» Kommentarer(0) «


Godmorgon! onsdag, har redan jobbat två dagar men ändå så har jag fyra dagar kvar :( känns grymt tungt då jag är hängig och trött! Ge mig styrka! Jaa, idag är det jobb på pop iasf som gäller, öppnar 9.30 så det är väl bara att göra sig klar! Slutar igen 16.00 så då ses vi igen! ♥

IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Chinos
KLÄNNING/KJOL:
TRÖJA/LINNE: Jobbtröja
JACKA: Gröna, H&M
SMYCKEN: Min ring, gröna klockan
VÄSKA: Vit, H&M
SKOR: Vita höga Converse
HÅR: Utsläppt, platt
BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, Cacao
BODY SHOWER:
Body Shop Shower, Cacao
SMINK BAS:
Body Shop Foundation
MASCARA:
Loreal Double Extension
ÖGON:
Kajal
LÄPPAR: Dust, Make-Up Store
PARFYM: Cherry Blossom
NAGELLACK: -
DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart  Hilarie Burton
DAGENS INKÖP: Mat
DAGENS VILL HA:  Love
DAGENS BÄSTA: Slutar kl 16.00

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback