FIVE THINGS ABOUT ME

2010-10-18 15:39:12 Om Mig
» Kommentarer(0) «


Samlar på burkar/lådor..
Hmn, lite konstigt jag vet, men alla brukar som är fina/söta sparas hemma hos oss. I mitt badrumsskåp finns det tex massor av tomma Body Shop’s  Body butter burkar som är slut, men istället har jag gjort dem till förvarningsburkar för annat, tex hårsnoddar & hårnålar. Tycker helt enkelt om burkar och särskilt om de är färgglada!

Lilla Sjöjungfrun:
Fullkomligt älskar filmerna om den Lilla Sjöjungfrun Ariel, både idag då jag är 21 och när jag var liten. Har alla filmerna och har sett dem såååå många gånger! Tröttnar ALDRIG!
Dessutom så kallade jag mig själv för Ariel när jag var liten och gick på dagis, vart stortokig om någon sa Linnéa…


Dricker inte kaffe:
Nää om några vuxenpoäng försvann nu så skiter jag i det ^^ har provat och verkligen försökt lära mig dricka kaffe, men nej usch vad det är äckligt! Däremot så tycker jag ibland att iskaffe är gott, hmn? Jaa men vanligt kaffe, latte eller liknande går inte ner!


Massage på öronen ^^
Vill du söva mig, jaa då finns det ett sätt..  jag älskar när någon masserar eller tar på mina öron, creepy jag vet men det är såå skönt. Om någon gör det, särskilt på kvällen så somnar jag som en björn.. HMN, undra varför H gör det när han tycker jag pratar för mycket..


Thailand = underbart, Maten = vidrig!
Jaa, älskar verkligen Thailand klimatet är helt underbart, perfekt varmt och härligt. BADA är verkligen något jag njuter av! Men uscha, jag hatar verkligen maten där.. förstår inte varför då jag gillar den thailändska maten i Sverige, men jag tror det är någon speciell olja som de steker maten i som jag inte gillar.. + att det är lemongrass i all J*vla mat! BLÄ! Haha, knäppa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback