ENJOY FRIDAY, NOW.

2010-10-01 10:28:36 Om Mig
» Kommentarer(1) «


Ska strax åka in på Birsta, ska möta upp Mamma och Lova för en lunch och lite shopping, hur jag nu ska klara det ska på spännande att se. Det är fredag, jag känner mig hängig och opeppad, jobbet känns kul men det känns jobbigt, gillar inte att vara dålig och jobba.. inspirationen fallar snabbt. Om ni vill pigga upp mig, kom in och hälsa på dig! Börjar som sagt 13 och stänger, ta med ett glatt humör eller en söt liten onge så blir jag piggare!

Hjärtat, Henrik - tack för att du finns. du är det finaste jag vet. jag älskar dig ♥

IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Svarta jeans
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE:
Svart linne, beige kofta, lila scarf
JACKA: Gröna, H&M
SMYCKEN: Min ring
VÄSKA: Vit, H&M
SKOR: Lila höga converse
HÅR: Uppsatt, platt
BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, Cacao
BODY SHOWER:
Body Shop Shower, Cacao
SMINK BAS:
Body Shop Foundation
MASCARA:
Loreal Double Extension
ÖGON:
Kajal, brown
LÄPPAR: Dust, Make-Up Store
PARFYM: Cherry Blossom
NAGELLACK: Isadora, Nr 680 Twinkling Pink
DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart  Hilarie Burton
DAGENS INKÖP: VITAMINER
DAGENS VILL HA:  
DAGENS BÄSTA: Borde vara fredag, men nej.. Lova är dagens bästa!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Skulle gärna vilja pigga upp dig lite men jag bor inte i Sundsvall som du, men hoppas du kryar på dig i alla fall! ;))

2010-10-01 @ 14:58:39
URL: http://greeneye.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback