YOU AND ME

2010-11-01 16:03:58 Kärlek
» Kommentarer(0) «


 aldrig utan dig..

jag har världens finaste pojkvän/sambo/fästman, imorse så hade jag tid på sjukhuset för att jag ultraljud på gallan. eftersom älskling har varit med alla gånger nu när jag har gjort nya prover på magen så har han varit borta mycket från jobbet.. så idag skulle jag gå själv på sjukhuset, men orolig som jag är så kunde jag knappt sova. Låg och drog mig och var nervös, både för att inte hitta och för att göra ultraljudet..

men såklart så märkte min fina H det och sa att han kunde följa med endå! underbara du, bara att du finns där hela tiden betyder så mycket. jag uppskattar det så otroligt  ultraljudet gick bra, Läkaren kunde inte se något som var fel men han skulle ändå kolla lite närmare och höra av sig. både bra och dåligt, självklart vill jag inte göra någon gallstensoperation men samtidigt så skulle det vara otroligt skönt att veta vad det är mer som spökar i min mage... Ibs:en är nog inte det ända, då mina problem är enorma!

 men det jag ville med detta inlägg var att berätta att Henrik, du är det bästa i mitt liv. jag älskar dig av hela mitt hjärta och utan dig vore jag ingenting. du och jag, nu och för alltid 050618  091218



WE  IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback