WONDERFUL TIME OF THE YEAR

2010-11-03 15:14:04 Vardag
» Kommentarer(0) «


Älska vinter kan ibland vara svårt, det är kallt, halt och snöoväder.. och eftersom jag verkligen kan ogilla vinter samtidigt som jag älskar det så gjorde jag en lista på 10 saker att älska med vintern! Håller ni med om det jag har skrivit eller tycker ni något fattas eller är fel.. kommerntera gärna det!




1. Ljuset av snön, så vacker och mysigt
2. Tända en brasa
3. Göra en snöängel
4. Baka i mängder, både inför jul och för att det är så mysigt
5. Slänga sig i en enorm snöhög (med massa kläder på förstås)
6. Snöbollskrig (inga isbollar däremot!!!)
7. Åka pulka
8. Göra en snögubbe och en snölykta!
9. Tända ljus
10. Mysiga tjocksockar, vem älskar inte det?


      


Tyvärr så regnar det bara i Sundsvall än så länge, jag vill ha snö nu! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback