WHAT'S MY PROBLEM!?

2010-11-26 10:26:06 Vardag
» Kommentarer(0) «


Fredag, uscha säger jag bara.. nejdå.. men jag har en jobbig helg framför mig. Idag jobb 13-20, imorgon jobb 12-20 och söndag jobb 12-18 hmn, gillar inte att ha stängning hela helgen man hinner ju inte göra nått annat! :/

igår iaf å jobbade jag, kort dag pga möte så 9.00 - 12.00 sedan vart det en hel dag på Birsta med min kära arbetskamrat och vän Anna, supermysigt! tack gör igår Anna! Kvällen fortsatte att vara super, jag och fina H bestämde oss för att käka ute, vi tänkte att eftersom vi knappt hinner ses i helgen så får det bli en mystorsdag istället! Så vi tog en trerätters på Tandoori ♥ Såååå gott, har verkligen längtat efter att få äta där! Och sedan vart det en massa mys och prat, verkligen helt underbart!

Jaa, just nu iaf håller jag på att göra mig klar förfullt, några fler inlägg kommer idag iaf! :)

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback