WHAT DO YOU WANT?

2010-11-04 08:16:31 Vardag
» Kommentarer(2) «


Godmorgon! Börjar 9.30 idag så måste ta och skynda mig lite! Hihi, ska göra iordning några inlägg så det inte blir helt dött här under dagen!

Vet ni, jag har funderat lite över en sak.. Jag börjar sakta med säkert få lite mer läsare, ni är fortfarande inte så många men era kommentarer är guld värda! ♥ Jag blir så glad, det är verkligen jätteroligt att det finns några som följer mig och mitt liv! MEN då till den stora frågan Vad vill ni ser mer av? Finns det något ni saknar i min blogg? vad är roligast att läsa om? Det skulle vara jätteroligt om ni ville skriva en liten kommentar, för då kanske ni vill stanna ett tag till?! :) Det skulle jag tycka var roligt!

Kram på er goingar!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja, okej. Jag har följt din blogg ganska länge nu och jag har liksom din bloggadress på själva menyn som man ser hela tiden, så kollar alltid in här efter

ett nytt inlägg. men du skriver ju om twilight och om ditt liv om dina planer och mycket bilder, men jag tycker att du kan skriva lite mer om twilight, jag älskar twilight också, men annars bara fortsätt med en superbra blogg!



Hjärtekramar

2010-11-04 @ 09:38:18
URL: http://greeneye.devote.se/
Postat av: Johanna

jag älskar när du skriver om twilight och lägger upp bilder från We heart it... så fortsätt med det! :)

2010-11-04 @ 22:26:37
URL: http://kraantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback