WE TAKE A BIG STEP INTO A WONDERFUL WORLD

2010-11-28 10:07:48 Vardag
» Kommentarer(0) «


Hej på er! Ojj, idag är jag trötter.. igår gick det låååååååångsamt på jobbet, iaf efter att Saga gick hem vid halv fem, tror hon bjöd hem hela Birsta för alla FÖRSVANN ju!!! Helt sjukt, jag klättrade på väggarna nästan.. och så fort en kund kom vart jag helt galen typ ^^ haha nejdå men någon att prata med hade inte suttit fel iaf!
Idag hoppas jag att det iaf är kunder fram till 18.00 i huset då vi stänger.. men jag vågar inte hoppas!

Annars då, jo idag är det första Advent ♥ och ikväll ska vi göra advent fint i lägenheten! jag och henrik, mys! Ska försöka hinna med att köpa med mig lite glögg och lussebullar, för jag har inte hunnit baka.. blir kanske till helgen som kommer! Älskar ju lussebullar!

Två fjällen resor är bokade också, 30/12 - 6/1 drar vi till Hamra med min stora familj, nyårsfirande, 20-årsfirande, skoter och massa skidåkning! LÄNGTAR! Sedan så den 3/2 - 6/2 då åker ett härligt gäng till Vemdalen för party och skidåkning! Ska bli grymt roligt! Och jaa, fler fjällenresor ska vi nog hinna med i år!

Nu iaf måste jag göra mig klar, äta frukost och sedan åka på jobbet! Ha en bra söndag och första Advent allihopa!

L♥VE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback