SUNRISE

2010-11-15 10:38:52 Om Mig
» Kommentarer(2) «


IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Svarta
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE: Hood turkos/grå/rosa, svart linne
JACKA: Burton, Lila
SMYCKEN: Min ring
VÄSKA: Vit, H&M
SKOR: Converse, höga vita
HÅR: plattat, utsläppt
BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, cacao
BODY SHOWER:
Body Shop Shower, cacao
SMINK BAS:
Body Shop Foundation
MASCARA:
Loreal Double Extension
ÖGON:
Kajal
LÄPPAR: Happy, Make-Up Store
PARFYM: Naomi Campbell
NAGELLACK: Isadora, Twinkling Pink
DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart  
DAGENS INKÖP: Kolla efter en jacka iaf!
DAGENS VILL HA:  
DAGENS BÄSTA: Snö, mys och underbar vecka!






Nya bilder på Kristen & Robert på stranden i Brasilien, de flesta bilderna ser ut att vara då de badar på fritiden, Krisen har ingen hårförlängning och Rob badar i kallingar.. ^^ hihi

Bildkälla






Kommentarer
Postat av: Josefine

är det inte från inspelningen ?

2010-11-17 @ 19:14:12
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Det är nog både och, men eftersom Rob badade i kallingar och Kristen Inte hade löshår så tror jag att många bilder är efter inspelning ;)

2010-11-18 @ 09:02:05
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback