LIKE HAIR, LIKE ME

2010-11-26 18:45:00 Hår & Skönhet
» Kommentarer(1) «




Inte allt för gammal bild, haha ni vet ju hur jag är.. Blond, nej brun nej rött nej brun... eller kanske blond! Ja, jag är då aldrig njöd.. ^^ Så nu funderar jag på att boka klipp och färg, och då är ju det stora problemet som vanligt.. vilken färg, men jag har tänkt vara kvar som brunett.. men lite slingor i skulle inte sitta fel.. kanske lite blandat, både mörka och ljusa! Eller kanske några lite mer koppar! Hmn, alltid lika svårt!

Aja, får fundera under helgen! ♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker att du ska vara brunett, du passar så fint i det, och typ koppar slingor. Det tror jag skulle bli fint.

2010-11-26 @ 22:25:14
URL: http://greeneye.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback