I'M LUCKY!!!

2010-11-10 08:36:14 Vardag
» Kommentarer(0) «


ÄNTLIGEN SNÖ!!!! Åhh lyckliga jag, vakande upp och såg att marken var täckt av vit underbar snö!
Jag är så lycklig just nu! hihi jag är också ledig idag :O känns otroligt skönt, var längesen jag hade en ledig vardag.. som jag saknat det! Jag klev iaf upp tidigt idag, vill njuta av dagen så mycket som möjligt! Har en massa saker att göra:

1. Tvätta - håller på för fullt
2. Städa - det med i fullgång
3. Duscha/göra mig iordning - snart
4. Träffa Lina ♥ - efter elva någon gång
5. Äta - när jag hinner ^^
6. Kvällsdate med fina flickor - senare ♥

Det är så himla trist just det där med vänner, man jobbar/pluggar och tider kör alltid ihop sig så man aldrig hinner ses! Inte lätt alla gånger, Lina och jag tex jobbar i butik båda två, vi jobbar kvällar & helger - SÅKLART aldrig samtidigt. Så tråkigt men idag tror jag att jag hinner med nångra av mina finaste, LYCKLIG!

Nu tillbaka till hemarbetet, ses och hörs LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback