I'M HERE, BUT I'M NOT

2010-11-17 07:49:51 Vardag
» Kommentarer(0) «


Förlåt för min frånvaro igår, något helt sjukt hände på morgonen innan jag skulle till jobbet! Våran bil är rätt krånlig under vinter halvåret, dörrarna fryser lätt och centrallåset med, inte alltid men lite då och då.. tror att batteriet i centrallåset är dåligt så det kan bero på det... jaa, iaf så gick jag ner med H för att kolla så att bilen gick att låsa upp - SÅKLART gick det inte, haha så vi anvädnde oss av den underbara tekniken "ta hjälp av en tång"... då vi inte kunde få något grepp.. jaaa, gissa hur det slutade!!!! JOOO nyckeln går av!!! Panik, hur ska jag ta mig till jobbet (har bara en nyckel) skyndade mitt upp efter 10 min av svordomar för att se hur bussarna går, tur att jag hade klivit upp i tid för jag hann med en buss iaf och kom till jobbet bara lite sent! SKITDAG eller hur ^^

Så kvällen bestod såklart av att försöka få ut den andra delen an nyckeln så att vi förhoppningsvis kan göra en ny idag! :) det var min tisdag, haha

Nu idag iaf så är det massa jobb, hinner tyvärr inte fixa med några inlägg, utan ni får vänta till efter fyra! ♥

Jag längtar ju efter att få skriva av mig lite! Puss så länge, och ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback