HI, HELLO, AND YOU

2010-11-01 11:41:25 Vardag
» Kommentarer(0) «


Hej på er, nu har jag varit frånvarande igen!! Ibland suger jag på detta, att blogga alltså och ibland så går det grymt bra! Nu är det en ny vecka och nya tag som gäller! Men jag får ju skylla på både mycket jobb och på att jag tex i helgen bara har vilat och tagit hand om mig själv! ♥ Det var välbehövt! Nu är jag piggare och har en hård jobbvecka framför mig! Insåg nyss då jag kollade på mitt schema på Pop och fixade resten av mina lediga dagar på Sca att det inte blir många lediga dagar.. både bra och jobbigt, jag vill ju verkligen ställa upp på båda ställerna och jobba så mycket som möjligt!




Jaa ikväll blir det lunga puckar, ska försöka tvätta och städa lite men mest att vila och ta det lungt, det är vad kroppen behöver just nu! Strax lunch, LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback