HELLO WONDERFUL DAY

2010-11-06 14:42:01 Vardag
» Kommentarer(1) «


Lördag, åhh vi sov jättelänge och det var så skönt! Sedan har vi bara slappat framför tvn och myst. Nu är vi hungriga igen, får se vad vi hittar på att äta. Annars idag blir det lungt, vi ska äta goooo middag hemma hos Henkes mamma och hennes man, och sedan blir det en film eller två. Men nu lunch!

Och just ja, om ni vill maila mig angående bloggdesign så kan ni nu nå mig på en ny mail och hoppas det ska fungera bättre där! Hör av er bara! Ska så fort jag har tillgång till min egen dator också ändra det i profilen min! ♥


Kommentarer
Postat av: lina

vad mysigt ni verkar ha haft i helgen vännen :) jag vill ha hjälp med min bloggdesign, måste jag mejla då eller kan vi ta det över en dejt i veckan kanske? ;) fin din nya design blev föresten, du är toppen!!! LOVE

2010-11-07 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback