SUMMER I'M IN LOVE

2010-06-14 09:58:15 Om Mig
» Kommentarer(0) «


1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Vid havet/vattnet. Spelar ingen större roll vart bara jag få vara vid havet så är jag så sjukt glad. 

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- En tidig promendad i solen, frukost på altanen, jorgubbar, mys på vid havet och sedan grillat till middag och äta ute! 

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Kyckligspett med paprika, champinjoner, halloumiost och sedan en god sallad till det!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Har inte planerat något än, men en resa till stockholm och en till skåne skulle vara perfekt. Sedan en minicamping semester kanske? 

5. Dina bästa sommarfärger?

- SVÅRT! Turkos, vit, rosa och grön.. 

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
- haha, klaga på vädret är väl vi svenskar bäst på! Inte för varmt, inte för kallt, det ska inte regna.. etc! En annan dålig svensk sak är väl att alla blir så fruktansvärt soltokiga! Folk tar ledigt så att de kan sitta i solen hela dagarna så att de kan bli brun, men alltså det kommer ju ändå, chilla! Picknick är vi också bra på, och hur mysigt är det inte!
7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Oh, som barn hade man ju alltid så mycket för sig! Ölandsresorna som vi gjorde var alltid lika roliga & mysiga! Sedan var vi också ofta till Leksand Sommarland med våra bästakompisar och det var alltid lika fantastiskt! Sommarloven när man var liten var det bästa som fanns!  

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet. Klart skinande rent och friskt saltvatten.

9. Vad väljer du i glassbaren?
- Bägare med en saltlakris kula och en blåbärs kula! 

10. Vart går din drömsemester?
- Italien vill jag väldigt gärna åka till! Annars så vill jag helst vara där det är lite varmt och där man kan bada!

weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback