MY LITTLE BROTHER IS ALMOST BIG!

2010-06-11 08:02:58 The Twilight Saga
» Kommentarer(1) «


Ohh, har varit så dåligt här nu denna vecka.. det ska ändras! Studenten och födelsedagar är orsaken! Idag så går min yngsta bror ut första klass.. shit, tiden går så fort. Och min lilla bror är snart stor! Kameran hänger med idag så kanske att det kommer upp fina bilder ikväll eller imorgon, om jag hinner!

Igår förutom student så var jag in och köpte våra Eclipse biljetter, Wihoo.. känns så spännande!

 

 

Någon mer än jag som LÄNGTAR!!!??

 


Kommentarer
Postat av: sstefania

absolut jag! älskar twilight så jävla bra<33 gud va den är bääst

läst böckerna 6gångernu ;)gråter varje gång på new moon sidan 72

2010-06-18 @ 16:41:25
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback