I'M BAD, DON'T YOU THINK?

2010-06-07 20:34:14 The Twilight Saga
» Kommentarer(1) «


Hej på er, upptagen jag har varit i helgen! Fredagkväll bestod av räkfrossa med mitt hjärta. Lördag, tAkida!!!!!!!!!! Hur sjukt jäkla bra! Åhh var så sjukt underbart. (Bilder imorgon). Söndag, hämtade lillhjärtat Lova för massa mys, grillning med Lina, Micke, Jonas och så jag, henke och Lova ♥ Och idag har vi fortsatt mysa, Prommis runt Sidsjön och en tripp på Norra Berget! Bilder från våran grymma helg kommer imorgon!

Nu är det snart dags för film och annat mys.

 

MTV MOVIE AWARDS 2010

Kristen Stewart vann “Best Female Performance”

Robert Pattinson
vann “Best Male Performance” och “Global Star”

Kristen Stewart & Robert Pattinson
vann “Best Kiss”

New Moon vann “Bästa Film”

Anna Kendrick
vann “Best Breakout Star” för rollen i “Up in the Air”

Helt sjukt var The Twilight Saga ROCKADE FETT! haha!


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



Ta hand om dig! kram :)

2010-06-08 @ 01:09:36
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback