DON'T TRY TO SAVE ME NOW, IT'S JUST TO LATE.

2010-06-04 08:28:21 The Twilight Saga
» Kommentarer(0) «


Hej, & Godmorgon.. tidigt uppe idag eftersom H väckte mig, haha tur att jag är rätt så morgonpigg. H är iaf fortfarande dålig (precis som mig) Hostar som satan (precis som mig).. vi låter som två storrökare i 80 års ålders :S FRÄSCHHHT...

Dagens planer är iaf att Idag igen baka kladdkakemuffins, de jag bakade igår råkade jag ha på för hög värme så de vart inge bra. Sedan så ska jag/vi? åka och framkalla lite bilder inför imorgon. och senare idag så kommer Sara hir för Make-Up & Hårfix! ♥



Imorgon så släpps denna efterlängtade bok, ska bli sjukt spännande att få läsa den!
och just ja, Filmen igår - Alice In Wonderland var grymt härlig! Måste ses!
Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback