THE ANSWERS

2010-07-20 08:40:30 Om Mig
» Kommentarer(3) «


My True Love:


Hur länge har du och din kille varit tillsammans?
Svar: Lite mer än fem år.


Hur träffades ni?
Svar: Vi gick i samma klass i högstadiet, och blev tillsammans nästan direkt efter vi gick ut nian.


Hur länge har ni varit förlovade?
Svar: sju månader <3


Make-Up:


Vilken mascara använder du?

Svar: Loreal Double Extension

Favorit Make-Up:
Svar: Sotat av alla slag, gärna med lite koppar, röda eller gröna inslag. Men älskar också att blanda ljusa färger, särskilt turkost och grönt! Nudeläppar och aprikosa kinder!


Favorit märke?
Svar: Make-Up Store & The Body Shop är stora favoriter.


Bra Make-Up tips?
Svar: Våga sätta lite färg på ögonen! Många tycker om att sota, prova att också lägga på en färg på sotningen – så himla fint! Sedan att vara noggrann att göra ren penslarna du använder, du kommer märka när du gör ren dem hur smutsiga de är! Och ta hand om din hy, finns massvis med olika bra rengöringsprodukter & återfuktande för ansiktet!


Linnéa:


Hur lång är du?
Svar: 165

Vad har du för ögonfärg?
Svar: Gröna, med lite gult i.
Vad har du för hårfärg?


Vad har du för hårfärg?
Svar: Koppar/brunt/blont slingat. Men min naturliga är blont.


Beskriv din stil:
Svar: Rock, slappt t-shirt, jeans, converse .. men också gärna klänningen eller en snygg kjol.


Förebild/förebilder?
Svar:I kändisvärlden: Kristen Stewart, Emma Roberts, Rachel Bilson.


Hur länge har du bloggat?
Svar: Ojj, jag tror jag startade min första blogg på devote 2006 och jag tror jag bloggade där i ca 2 år.. sedan så tog jag en paus och började blogga här på blogg.se 2009 (madebylinnea.blogg.se) och sedan valde jag att göra ännu en nya blogg, och då började jag på denna som jag skriver i nu! Så man kan kanske säga att jag har bloggat sedan 2006, men bara ca 3 år.. hehe!


Vilka är dina favorit bloggar?

Svar: http://thingsyouremember.blogg.se, http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg är mina favoriter. Men jag läser otroligt många bloggar så det finns många fler som jag gillar!

 

Kristen Stewart & The Twilight Saga:


När fyller Kristen år?
Svar: 9 April 1990, så i år fyllde hon 20 år.


När har Breaking Dawn, Part 1 premiär?
Svar: 18 november 2011, part 2 är beräknad att avra klar 2012.. men något datum finns ej.

The end. ♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

Min fråga kom med <3

2010-07-20 @ 18:38:07
URL: http://kopparslant.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag kommer inte klara av att vänta på part 1 så länge!!

2010-07-21 @ 09:19:23
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Josefine: Näee jag vet, sjukt länge!

2010-07-21 @ 10:39:59
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback