WHAT A WEEKEND!

2010-12-20 08:52:00 Kärlek
» Kommentarer(1) «


Hej på er, och nu välkomnar jag mig själv tillbaka! Jag har haft en underbar helg som ni nu ska få ta del av! :)

Fredag: Underbara fredag, snökaos, kyla och i dag kvar till våran ettårs förlovning ♥ vilken lycka, men eftersom vi hade massor av julärenden under lördagen så bestämde jag mig för att överraska min fina sambo/fästman/pojkvän redan på fredag.. 3-rätters middag på våran favoritrestaurang Tandoori! Jag år den underbara Tomatsoppan till förrätt, Kycklig Tikka Sizlar till varmrätt och vanlig vaniljglas med chockladsås till efterrätt! MUMS! Mitt fina hjärta åt Tomatsoppa, Mixed Thali & Friterad banon, glass med kolasås!

Efter maten överraskade jag med en hotellnatt på Knaust Elite Hotell! Mysigt rum och avkoppling nere i relaxen!
En perfekt kväll med underbara avkoppling och massa mys! ♥

Lördag: Efter en underbar natt av sömn så klev vi upp, låg och myste i sängen som verkligen var skön sedan gick vi ner och åt supergod hotellfrukost! Det är verkligen det bästa jag vet! Äta precis allt som man vill, dricka färdigpressad juice och bara ta det lungt!

Sedan vart det såklart en halvdag på Birsta för julklappsshopping! Kvällen var också mysig med god mat och familjemys!

Söndag: Sooov ut länge, åt återigen en superfrukost! JAG ÄLSKAR verkligen en god frukost! Sedan vart det Julmys med våra kära vänner Emma & Jesper och självklart lilla Sandy ♥ Smörgårdstårta, julmust, lussebullar, karra, poppisar och jaa.. ännu en perfekt kväll!


Så min helg har varit kanonbra! Jag är världens lyckligaste tjej, men en underbart fin ring och med en otrolig pojkvän, bebis i magen och finaste vännerna i världen!




Du & Jag, Bulgarien 2008 ♥

Glöm aldrig hur mycket jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Och vi som har dig hjärtat, har den finaste vän man kan önska sig:) <3 älskar er så!

2010-12-20 @ 12:44:25
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback