SWEET SWEET DAY

2010-12-21 11:15:50 Inspiration
» Kommentarer(0) «


Tjena mitt bena! Allt bra med er? Jag mår bara fint, trött som vanligt ochont i magen men ändå mår jag kanon! Bästa med att vara gravid! ♥ Idag är också en väldigt bra dag, Klipp&Färg&Fixa löshår så det ska ju bli roligt!
Sedan är det ju endast 3 dagar kvar till Julafton, vilket självklart ska bli dundermysigt!

Känns som att dagarna springer fram, veckorna går så fort och jag njuter av varje sekund.. iaf försöker!
Ikväll blir det Julklappsshopping, förhoppningsvis den sista! Och sedan ska jag påbörja två nya designer.. en till min vän Lina och en ny till mig själv!




Nina Dobrev

WE ♥ IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback