SOMMERFEELING.. NOT!

2010-12-22 14:28:51 Om Mig
» Kommentarer(1) «


IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Nya chinos, svarta
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE: Vit mama tröja, HM!
JACKA: Svart Parka!
SMYCKEN: Min ring
VÄSKA: Grå, H&M
SKOR: Höga Converse, röd
HÅR: Utsläppt, plattat, volym
BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, Satsumas
BODY SHOWER: Body Shop Shower, Satsumas
SMINK BAS: Body Shop Foundation
MASCARA:
Loreal Double Extension
ÖGON:
Kajal
LÄPPAR: Happy, Make-Up Store
PARFYM: Burberry Sport
NAGELLACK: Isadora, Knallrosa.. minns ej namnet!
DAGENS ISPIRATION: Kristen Stewart  
DAGENS INKÖP: Julklappar, idag.. igen!
DAGENS VILL HA:  Babykick!
DAGENS BÄSTA: 2 dagar kvar till julafton! :D

Jul och fjäll ser jag grymt mycket framemot, men nu börjar jag bli trött på kylan.. Jag vet att jag tidigare har skrivit hur mycket jag älskar vintern, och det står jag fast vid.. MEN måste det var -15 eller kallare?!! Det gillar jag inte, jag fryser jämt! :/ nu vill jag ha en veckas sol & semester!








WE ♥ IT


Kommentarer
Postat av: ettplussett - gravid i vecka 15

Sv: Ja det var verkligen ett lyckorus på hög nivå, speciellt när man gått och oroat sig så var det verkligen en lättnad.

Jag känner att jag vill lyssna hela tiden, men jag försöker hålla mig så gott det går. Men har iallafall tänkt att försöka lyssna på julaftonsmorgonen, så man får en bra och glad start på dagen :)

Vad härligt att magen börjar synas, det brukar gå segt men efter någon vecka så står man där och känner sig gigantisk ^^

Vi mår bara bra, efter att fått höra hjärtslagen så kan jag inte vara annat än glad :)

Kramar och god jul!

2010-12-22 @ 14:54:40
URL: http://ettplussett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback