ROSE. WHITE. DRESS. LIGHT.

2010-12-27 08:51:29 Inspiration
» Kommentarer(0) «










WE ♥ IT

Något underbar inspiration, nu kan jag tänka mig att gå mot ljusare tider. ♥

Igår övergick min mysiga vinterkänsla till ett rent ogillande! Är det inte snöoväder så är det -25 minst och jag börjar bli less på det. Vi kunde inte ens komma hem igår utan fick stanna på Alnö eftersom det var alldelens för mycket snö och ingen plogbil i sikte..

imorse kom vi iaf iväg till jobbet, Hjärtat mitt var ut och skottade.. stackarn! tack och lov så hade plogbilen varit och skottat i natt.. annars hade vi aldrig tagit oss till jobbet!

Men ändå så är jag ju såklart lycklig, lilla bebis verkar må bra och snart drar familjen till fjällen en hel vecka! Ska bli grymt skönt att få lite minisemester! Så på torsdag åker vi till Hamra och kommer hem nästa torsdag (6:e).. och sedan så vet vi ju alla ^^ haha att nästa fredag (7:e) har vi Rul!!!

Underbara vecka, underbara liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback