RESCUER

2010-12-23 09:09:17 Vardag
» Kommentarer(0) «


Snälla Matilda ska hjälpa mig med min design ikväll! Verkligen hur snällt som helst! ♥ Återigen, Tack!
Så ni läsare får stå ut med att det ser lite knas ut ^^ haha Men annars då, om ni ignorerar knaset.. vad tycker ni? Lite varmare färger och lite mer Pyret! Jag gillar't iaf!

För er som inte vet så är det torsdag idag, det är den 23 december och jag har panik! Julafton imorgon och allt är inte klart! (tror att min stress gör att jag fattar noll just nu.. särskilt då det gäller blogg och koder!!!!).



Detta måste göras idag:

• Slå in de sista julklapparna
• Handla sista julklapparna till H
• Packa ihop alla julklappar (väldigt många..)
• Packa våra egna saker inför Jul på Alnö
• Baka Kladdkakemuffins, vanliga + med AfterEight
• Måla naglar
• Städa ihop, (blir nog väldigt snabbstädning)
• och sist men inte minst.. FARA med allt till Alnö +++ att Pancakes ska ju också med, så det blir nog två svängar!

någon som vill byta? tur att Matilda hjälper mig med bloggen.. vill ju ha den pyretfin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback