OFF TO WORK

2010-12-02 08:59:02 Foto
» Kommentarer(3) «


Vet ni, idag jobbar jag min sista dag på polarn & pyret.. Det känns både tråkigt och bra, eftersom jag istället kommer att jobba 100% på Sca fram till den sista April :)
Självklart kommer detta att bli kanon, lediga helger/kväller, massa tid med H och ett lungt och bra arbete.. Allt för den lilla/lille ♥

Så nu vet ni hur det ligger till! Nu ska jag äta lite flingor och mjölk sedan ta bilen in till Birsta City! Adios!!!

En liten liten Linnéa, ^^


Kommentarer
Postat av: Sandra

Stort grattis till lilla bebisen i magen :) Spännande :)

2010-12-02 @ 11:33:25
URL: http://www.sandra-bergsten.blogspot.com
Postat av: Emma

Vilken skönhet <3

2010-12-02 @ 13:47:14
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/
Postat av: cissi =)

hejsan Linnea! Jag ser inget på bloggen fortfarande min gamla blogg utseende .. vad konstigt.. stor kram

2010-12-02 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback