NOT WORKING

2010-12-28 12:37:01 Vardag
» Kommentarer(1) «


Idag är jag hemma, har haft ont i magen, i huvudet och är otroligt yr! :/ igår efter mitt bad (vilket inte var så jättevarmt som jag brukar) så kunde jag inte ta mig upp eftersom det bara svartnade! Tog säkert 10-15 min innan jag kunde stå upp själv.. däremot så satt yrslen kvar och även idag är jag yr och virrig! Tror nog att det är en blandning av fördålig sömn, gravidtjej och för lite mat! Har ju så svårt med maten.. jag är ofta jättehungrig men även om jag får precis det jag vill ha så vill det inte ner.. :S däremot så äter jag så ofta jag kan istället! Jag måste ju ha mat, och jag är ju hungrig av en anledning!  - men visst är det knepigt, jag äter mindre mat nu när jag är gravid i v.19 än vad jag gjorde innan jag blev gravid!

Nu idag iaf, efter en lång sovmorgon så ska jga göra iodning Tekakor, har läst om ett jättebra recept på Annas blogg som jag sa prova idag! Hoppas nu är jag fixar att göra dem!

Anna har förövrigt Bf mindre än en månad efter mig, vilket känns kanonkul!

Vi hörs lite senare, så får ni veta om Tekakorna gick hem! ♥

Kommentarer
Postat av: valeria<3

Roligt att hitta din blogg! =) 1 stad ifrån mig och bara 3 dagar senare än mig bf :) SKOJ! :)

2010-12-28 @ 18:36:52
URL: http://lyckliggravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback