MY BABY, MY LIFE

2010-12-03 16:31:35 Lo i magen ♥
» Kommentarer(0) «


Så sjukt underbart, igår var Lina förbi.. hon ville så gärna höra det lilla hjärtat.. och jaa efter en liten stund hittade vi det, det underbaraste som finns! ♥ Så häftigt!

Längtar som en tok till den 7 Januri, då vi ska på Rutin Ultraljudet!

Kommer väl vara en hel del bebissnack nu, så det går jättebra att fråga om ni undrar över något!
Men självklart ska jag inte glömma alla mina andra saker som jag brukar skriva om ^^

Just ja, glömde att berätta Lina & Micke gav oss en jättefin present igår till bebisen, BARBASKÖN! Åhh han är så söt och mjuk hihi ^^





Nu ska jag hem och laga mat! Höres sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback