LOVELY X-MAS

2010-12-25 13:42:26 Vardag
» Kommentarer(0) «


Hej underbara ni ♥ och god jul, lite i efterskott! hihi har ni haft en bra jul, den är ju inte över ännu tycker jag men man måste ju fråga! Vi har iaf haft det jättebra, verkligen supermysigt! och idag fortsätter julfirandet hemma hos H's mamma!

Jag har iaf fått jättefina presenter, kommer bilder men jag kan ju skriva dem så länge:

Eclipse Box, med Bellas ring!!!
Parfym, Ralph Lauren + lotion&showergel
Adidas Wct
Shampoo&Balsam - Label M 
 
Sedan har vi gemensamt fått presentkort på BirstaCity, Media Markt, Barnenshus
En jättemysig barnfilt & en sovbody!

mm!!

Och snart blir det mer presenter!

Vi hörs senare min vänner, många kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback