EMMA OLIVIA PERSSON

2010-12-10 13:54:26 Kärlek
» Kommentarer(1) «


Detta läste jag precis på min bästa vän Emma's blogg, jag sitter här och gråter nu. Världens finaste människa med världens varmaste hjärta & världens finaste ord ♥ Emma Olivia Persson, du är så älskad.. av så många! Och lilla pyret längtar efter att få se dina vackra ögon ♥



Till världens underbaraste lillhjärta: Jag kommer nog att skriva ett kärleksbrev till dig varje dag. Men jag kan inte hålla mig:) Varje dag när jag känner mig ledsen och deppig då tänker jag på lilla dig och blir alldeles varm i hjärtat <3 Trots att du fortfarande ligger i världens finaste nea's lilla mage så kan du skänka mig en sådan glädje. (Precis så som din mamma kan. Hon är expert på att alltid lyckas göra mig glad, hon är underbar och unik din mammsi) Din pappsi likaså såklart. Det säger allt om dig, Du kommer vara fantastisk.

Din mamma är som en syster för mig och därför känns de naturligt att kalla mig för "bonusmoster" till lilla dig!



Emma's blogg är lösenordsskyddad, men om ni vill skicka en hälsning kan ni göra det via mig!
Fina Emma, alla borde ha en vän som dig!



I Do Love You ♥





Kommentarer
Postat av: Emma

Du & Ni är värda varenda ord, jag älskar er så himla mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen:) "Min systra" och min guldklimp <3

2010-12-10 @ 15:49:38
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback