DARK MORNING!

2010-12-09 06:55:16 Vardag
» Kommentarer(1) «


Godmorgon ♥ hua vad mörk det är så här tidigt, det är ju både mysigt och jobbigt, under sommaren är det enklare att kliva upp.. och på vintern vill man bara ligga kvar och mysa i den varma sängen.. men även idag ska jag jobba så det är bara att stiga upp!

Idag har vi besök hos BM, känns spännande då det blir våran första riktiga gång! Önska oss lycka till nu!

Sedan så kom jag på igår att det är mindre en 1 månad till Rutin Ultraljud, vilket också betyder att vi har gått halva tiden.. shit, fort går det och vi njuter av varje sek! Bebismage, komigen nu.. väx lite ^^ hihi vill ju vara bebisfin på jul&nyår! ♥

Mer av mig ser ni lite senare, nu ska jag göra mig klar! LOVE!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad roligt! :) Lycka till!

Är så spännande och kul att läsa om allt, är verkligen glad för din och eran skull :D

2010-12-09 @ 12:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback