AMANDA REBECKA SIDÉN

2010-12-10 15:00:00 Kärlek
» Kommentarer(1) «




Den här underbart fina bilden har min underbara vän Amanda gjort, förstår ni hur underbara vänner jag har?!!
♥ Kan inte förstå själv hur jag förtjänar dessa helt fantastika människorna!??

Tack gumman, jag blir såå rörd av dina fina ord och hua vad vi alla tre längtar efter dig! ♥ Jag älskar dig av hela mitt hjärta!!

Jag skriver som tidigare, Amanda har ingen blogg men om ni vill skicka en fin hälsning till världens bästa Amanda, så kan ni göra det här! ♥

LOVE!



Amanda ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill skicka en hälsing till min finaste Amanda:) Och till min älskade Nea. Jag älskar er så tjejer! Ni är dom bästa i världen <3

2010-12-10 @ 15:48:11
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback