700 DAYS

2010-12-17 09:01:19 The Twilight Saga
» Kommentarer(4) «


Visste ni att det är endast 700 dagar kvar tills Breaking Dawn Part 2 har premiär på Bio! Det är ju otroligt lång tid, men jag tror ändå att det kommer att gå fort! :)

SPOILERS!!!

Vilken av filmerna ser ni mest framemot? Part 1 eller Part 2?
För mig är det omöjligt, Part 1 tror jag kommer bli sjukt häftig, Bröllop, Bellas förvandling.. och Part 2 också, Renesmee, Bellas "krafter" & The Volturi .. ^^




WE ♥ IT

Vackra Kristen Stewart!


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, jag läste ut fjärde boken igår (för tredje gången), jag vet inte vilken jag längtar mest till, båda kanske, eller part 2 för då slutar allt ;) GUD vad jag längtar nu...under hela boken föreställde jag mig hur filmen skulle bli..typ. Haha.

2010-12-17 @ 21:16:00
Postat av: Twilight fan!

Hej, jag undrar om du vet när man kommer få se Bella Cullen som vampyr. Alltså kommer man få se det i breaking dawn part 1 eller 2?

Om du vet är jag väldigt tacksam för svar ;)

2011-03-06 @ 18:39:39
Postat av: Linnéa - bebis i magen

Hej! Tyvärr så har jag ingen aning, tror fortfarande inte man kan hitta den infon någonstans..

Men om jag skulle gissa så tror jag vi kommer få se henne som vampyr först i Part 2.. eller till min exakta gissning att vi kommer få se förvandlingen som sista scen i part 1 och sedan att det är slut!

2011-03-06 @ 20:36:03
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: Twilight fan!

Okej, det är också vad jag trott. Det är bara det att man kommer ju så gjärna vilja se part 2 och den kommer ju om väldigt lång tid. Men jag blir iaf jätte glad över att du svarat, även fast du inte visste säkert. Tack !

2011-03-08 @ 18:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback