THIS IS ME.

2010-08-16 09:00:36 Om Mig
» Kommentarer(0) «


Du heter: Linnéa

Smeknamn: Néa, Lenne

Låt som när du är ledsen sörjer till: Run - Snow Patrol

Beroende av: Lakris, musik, familj & vänner

Vad tror folk om dig? folk vet att jag är lite knäpp!

Stämmer det? Jaa, jag är nog lite knäpp!
Vad får du oftast komplimanger för?
Smink, hår & mina skjortor!

Hur imponerar man på dig? Rolig & Omtänksam

Brukar du skratta för dig själv? Haha, JA!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Tack babe, du är bäst!

Var bor du? Sundsvall

Trivs du där? Jaa, absolut.. men det skulle vara roligt att prova en annan stad också!

Hur svarar du i mobilen? Halluu, Hallå, eller Hej det är Linnéa.

Vem ringde du senast? Mammi

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Skvallerbytta ding dong..

Antal timmar sömn inatt: 9

Sov du ensam: Nej, tycker inte om att sova ensam..

Brukar du komma i tid: När det behövs, annars nja.. jag kan både vara sen och tidig! 

Hur känner du dig nu: Glad! 

Vanligaste färg på dina kläder: Svart & Vit
Vad tycker du om fötter:
Jag gillar inte fötter!

Vad saknar du: Lova, Fredrik, H, jaa.. ♥

Hade du en bra kväll igår: yes, yes yes..

Favorit dryck på morgonen: Iste

När brukar du oftast gå och lägga dig: Hmn, vardagar.. ca 23 och helger mellan 23 - 02 kanske, väldigt olika. Beror ju på vad vi gör!

Är du blyg? Ibland.

Sysslar du med någon idrott: Nej, men jag tycker om att träna! Så gym och prommisar är det som gäller för mig!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hmn, nej inte att man kan älska någon, MEN jag tror att man kan känna att "den här killen, han vill jag leva med" och att man kan bli attraherad av någon..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha, sex...

Är du nöjd med ditt liv: yes

Är du bortskämd: Nja, lagom 

Vad gör du i morgon: Solar på en strand kanske, om vädret håller i sig!

Vad är det värsta du vet? Svek
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Älskar mina vänner
Vad är det finaste du fått? All kärlek från H.
En speciell dag du minns: Våran förlovning, Och Koh Kood med H.
Du samlar på: Smink kanske räknas..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: H.

När grät du senast: Förra veckan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, köpa drömhuset..

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Mmm

Är du musikalisk? Sisådär..

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola eller Iste

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nepp, slutat!

 

 

En lista, från Saras blogg! Fyll i den du med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback