SORRY FOR BAD UPDATE

2010-08-22 20:45:46 Vardag
» Kommentarer(0) «


Hej på er mina söta läsare!
Skäms på mig som inte hållit sidan updaterad, helgen har helt enkelt var i kaos, mys, kaos och massa underbara stunder med mina små pluttar! Jag och H har varit barnvakt åt mina småsyskon hela helgen, 2½ och 8 år, haha och gud vad roligt vi har haft det! Fredagen blev en myskväll med egna godispåsar, mat, film och mys i famnen! Lördag, bestämde oss för att åka till Selångermarknad, där vi åt en ganska äcklig pizza, småttingarna vann en nalle var, och köpte massa chips! Under kvällen vart det lite mera godis, film och somna i soffan! Och sist men inte minst, idag söndag: en sväng till birsta, en plutt köpte sig ett ps spel, glas och sedan hem för en pizza och goa med pancakes! Och sedan kom efterlängtade mammi & pappi hem, och med massa presenter!! ♥ Helgen har varit perfekt! Tack min fina H, och mina små hjärtan! ♥
Imorgon är det Emma-time ♥ och sedan ska jag också boka tid hos frissan för att fixa ruffset!
Film nu med kärleken!
WE ♥ IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback