JUST BECAUSE.

2010-08-03 08:43:41 Om Mig
» Kommentarer(0) «


Hur bor du: Tillsammans med Henrik i en 2:a på Södermalm.
Brukar du komma i tid: Jaa, när jag har en tid att passa så!
Vad hade du i din mun senast: Tandkräm
Har du bra kondition: Sisådär just nu..
Hur lång är du: 165cm
Hur känner du dig just nu: Glad!
Hur upplever du dig själv som person: Glad & omtänksam
Vanligaste färg på dina kläder: Svart & Vit
Kan du laga mat: Jadå! Har några specialiteter ;)
Vad jobbar du med/pluggar du: Receptionen på SCA
Vad har du på dig just nu: Gråa chinos, oversize linne (svart) & lila/rosa adidas WCT. & Converse..
Har du någon fobi: Höjdrädd, sprutor och har väldigt svårt med sår/blod
Hade du en bra kväll igår: Absolut, True Blood!
Vilket är ditt senaste inköp: Mat
Din favoritdryck på morgonen: Björnbärdryck
Projekt just nu: -
Vilken tid gick du upp idag: 06.15
Har du sovit i din egen säng inatt: yes
Vad hade du sönder senast: minns inte
Senaste alkoholintag: Gf, inte mycket dock.
Har du haft mörkt hår: Jaa, oftast har jag mörk hår! Älskar det!
Är du morgonpigg: Jadå, bara så himla tråkigt att alltid kliva upp först!
Vem snackade du med senast: Henke
Stjärntecken: Oxe
Varm favoritdricka: Te, helt klart
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Iste
Alkoholhaltig favoritdricka: Bacardi Breezer
När gjorde du senast något riktigt dumt: minns inte.
När hånglade du senast: Igår
Saknar du någon just nu: Emma, Fredrik & Lova också såklart ♥ och H saknar jag alltid.
Gillar du dokumentärer: yesbox
Vilka språk kan du prata: svenska och engelska
När fikade du senast: Frukost? 07.25
Vad ska man göra för att få dig förbannad: Stöka ner min nystädade garderob! Haha
Skriv ditt tredje senaste mottagna sms: Åh vad mysigt J ja det får vi göra stumpen min, älskar dig så! Från Emma! ♥

Listan lånade jag av annasara.net


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback